STREAM-урок з теми «Таємниця води»
«Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народились в інші часи!» - під таким гаслом провели засідання педагогічної ради з теми «STEM –освіта як механізм формування успішної особистості в умовах упровадження Нової української школи».
Теоретичний аспект проблеми розкрила в інтерактивній доповіді заступник директора з НВР Петренко Л.В. Практичний блок пройшов у формі STEM – педагогічної майстерні, під час роботи якої вчителі долучилися до побудови STREAM-уроку з теми «Таємниця води». На певний етап уроку кожне шкільне методичне об'єднання запропонувало свої завдання, виконуючи які, педагоги опанували дослідницьку модель навчання 5 Е. Завершився урок рефлексією настрою та чайною церемонією.
Педагоги гімназії дійшли до спільного висновку, що STEM – освіта вчить дитину бути більш самостійною та відповідальною, формує критичне мислення, навички успішної людини. STREAM-освіті в гімназії бути! Адже її впровадження допоможе створити таку систему навчання, яка б задовольняла потреби кожного учасника освітнього процесу відповідно до його інтересів та здібностей, дозволить дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.