Сторінка соціального педагога

Соціальний педагог– це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

Графік роботи

Понеділок 8.00 – 16.30

Вівторок 8.00 – 16.30

Середа 8.00 – 16.30

Четвер 8.00 – 16.30

П’ятниця 8.00 – 16.30

У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства

Профілакта домашньому насильству

Соціальний педагог:

  • здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;

  • бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;

  • допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;

  • проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);

  • є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.

Функції соціального педагога:

  1. Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.

  2. Консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.

  3. Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях

  4. Профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда ЗСЖ.

  5. Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.

  6. Організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.

Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

— формування гуманних відносин між учнями та педагогами; — охорона і захист прав та інтересів дітей; — вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності; — вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків; — створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності; — організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків; — попередження конфліктів в учнівських колективах; — допомога у професійному самовизначенні; — орієнтація учнів на здоровий спосіб життя; — профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”; — взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

  • діти-сироти;

-діти, позбавлені батьківського піклування;

  • діти-напівсироти;

  • діти трудових мігрантів;

  • діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

  • діти, загиблих батьків при виконанні службових обов'язків;

  • діти-інваліди;

  • діти з багатодітних родин;

  • діти з малозабезпечених родин.

Поради для батьків від соціального педагога

  1. Уранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прикрощі,не вживайте образливих слів.

  2. Не підганяйте її, розрахувати час — це ваш обов'язок, якщо ви цю проблему не вирішили — провини дитини в цьому немає.

Читати далі....

Діти вчяться у життя

  • Якщо дитину постійно критикувати - вона вчиться ненавидіти.
  • Якщо дитина живе у ворожнечі - вона вчиться агресивності.
  • Якщо дитину висміюють - вона стає замкнутою.
  • Якщо дитина зростає у докорах - вона починає жити у почутті провини.
  • Якщо дитина зростає у терпимості - вона вчиться сприймати інших.
  • Якщо дитину підбадьорюють - вона починає вірити в себе.
  • Якщо дитину хвалять - вона вчиться бути вдячною.
  • Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливою.
  • Якщо дитина живе у безпеці - вона вчиться вірити людям.
  • Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе.
  • Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості - вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Завдання школи — навчити жити. Ми повинні виховати Людину, здатну створити своє особисте життя.